Sunday, September 21, 2008

mystery of ***

AHAD MINGGU LEPAS... Universiti aku digemparkan lagi dengan satu kematian melibatkan seorang pelajar Cina tahun ke 3. *** telah mencatat angka kematian yang agak banyak sejak 10 tahun yang lepas. Walaubagaimanapun, kejadian ini tidak ada kena mengena dengan pembunuhan,sebaliknya stress dan tension merupakan aspek utama dalam kematian tersebut. Lebih menggerunkan lagi, setiap tahun kematian berlaku hanya pada bulan September. Tahun lepas berlaku dekat apartment *X*R*, 8 September. Tahun ni 13 September. Tahun2 lepas pun September. *** tidak mengeluarkan berita mahupun menyebarkan kes kematian ini kepada media kerana khuatir statusnya yang mungkin akan tergugat sekiranya berita ini diketahui seluruh warga Malaysia. Tiada apa yang nak disembunyikan. Kita semua akan merasa kematian. Tragedi September menjadi suatu pertanyaan di ***?



p/s=terpakse hide u mane..hangpa cari sendiri na...sape yang ade maklumat tentang ni, komen me...

credit=maduz@asscrewz.com

4 comments:

Aishahtur said...

bunuh diri ke?

BukiTiLMu ( BI ) said...

kemungkinan la...

tah la..pe nk jd skank ni...

dpt pointer rndh,nk bnuh dri..
mgkin de prob lain kut...

;)

Anggerik Hutan said...

sy rase la kan..kalo kata namanya stud mesti ade kes bunuh diri..stud skunk ni terlalu pressure..bygkan la kalo budak sek rendah pun leh bnh dr sebab tak dpt A ni kan plak stud u..

BukiTiLMu ( BI ) said...

nak bunuh dri sebab belajar..
tak berbaloi sunguh..

sememangnya bunuh diri ni tak berbaloi langsung..
lagi baik kita p jihad kat palestine or iraq...

mati demi menegakkan agama lebih baik..

erm,berbalik kepada situasi ni..
mmg byk penah dgr ttg bunuh diri d sebabkan belajar..belajar bagai nak rak,tp dpt keputusan yang megecewakan..mule la rs kecewa,malu, rs down sengsangat..then mule la pikir yang bukan2..

huh..manusia2..

lg stu faktor lak,mmg ade parent yang always bg tekanan kat anak2,always nak keputusan anak2 diorg ni bgus..secara tak langsung ni mmg presure kat bdk2 ni,mak bapak pun kne la phm tahap mane kemapuan anak2 ni tuk belajar..
kite kne ingat, bukan semua manusia ni genius, excelent, intelligent...sume ade thp msing2..

oleh itu,jgn la terlampau kecewa n frust mencangkung ke frust menongeng ke..sbb tak de guna kita nak kcewa..kcewa cume hanya untuk yang kalah..walupun kita kalah,tapi kita tetap menang sbb kita dpt kawal perasaan kecewa ni..

huhu..da mule meraban aku ni..


erm,dr sumber terdekat,tentang u ni..mmg ade beberapa kes berlaku di u ini..tapi di cwangan shaja,bukan induk..
n antara sebab nye ialah tension belajar n mslh peribadi(pakwe makwe la)

erm..

ckup la BI merepek..

sekian...

;)