Tuesday, September 16, 2008

Kene Tag !!! [maksu suruh]

telah di'tag' oleh maksu

The Rules ;

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog

7 fakta tentang BI (yg korang belum tahu lagi)

introduction

b4 pape mesti la kne de permulaan..(mcm wat tesis lak).myb korg tak leh bace pe yang BI type kat bwh ni..oleh itu,use ur brain to find how to read it....ok..gud luck...

1. anak ke-3 dari 3 beradik...sume laki...kitorg laher tahun 76,79 n 86...

2. uitm's civil engineering student...last year,sem 7...next sem will transfer to shah alam...(nak jumpe leh la contact,hehe)

3. pertama kali perasaan BI ade kat kat dunia ni ms construction umh BI kat kL(ms tu ngh main kertas guni semen n main batu aggregate) ms tu dlm umo 4-5 tahun..mgkin sbb tu kut nak jadi jurutera awam...haha...

4. seorang yang agak pemalas...sesapa yang rapat ngn BI mungkin tau BI camne...tapi malas2 pun stil ade wawasan...

"hidup hanya sementara
demi kejayaan diri sendiri
jangan cepat putus asa
sentiasa memberanikan diri"
hakcipta terpelihara -BI,pentas,dour-

ingat pantun tu,ingat BI akan ms depan...

5. seorang yang cepat marah...tak caye,taye ex BI...haha...dah setahun menyendiri (dr tarikh posting)...

6. sangat minat kat watak hajime kindaichi, Q, hercule poirot, sherlock holmes...sape diorg ni? hangpa cari sendiri na...

7. lastly, suke maraton wayang...rekod 3 kali se ari...sape yang ada minat yang sama gak,n nak maraton sm,leh la bgtau BI... ;)

dah...BI nak tag kat diorg ni lak...(sape ek,no idea la)

p/s=thanks maksu cuz tagged me... ;)

2 comments:

cato;patchi said...

oh da nk habes bljr dh. best seh ;)

BukiTiLMu ( BI ) said...

owh...bagus la..

belajar elok2 ek tuk last year ni...

;)