Thursday, August 21, 2008

BI Musykil

"Terpulang kepada anda untuk mempercayai atau tidak. Atau cuba minta DSAI jelaskan sendiri samaada benar atau tidak.

Kepada DSAI, saya mengucapkan selamat bertanding.

Buat saudara saudari sekalian, seperti yang dijanjikan saya akan melakukan SUMPAH dalam masa terdekat memandangkan siasatan kes saya ini seperti yang dimaklumkan telah pun selesai.

Saya berdoa agar pihak Pejabat Peguam Negara dapat mengambil kes ini kerana saya mahu mendapatkan KEADILAN."


erm,ni ape yang si saiful tulis kat dlm blog mentah die..
"kepada dsai,saya mengucapkan selamat bertanding"kata saiful pada blog ye pada tarikh 1 ogos 2008..

ini laman blog ye http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com/

akan tetapi...


pada 15 0gos,semasa sidang akhbar di hotel dynasty selepas saiful mengangkat sumpah di masjid wilayah, saiful berkata

“Secara kebetulan saja. Kalau nak ikutkan, saya pun tak tahu Anwar akan bertanding. Saya buat laporan pada 28 Jun lalu. Saya pun tak tahu bila dia akan bertanding.

“Selama ini saya mencari kekuatan mental dan rohani. Allah telah beri kekuatan kepada saya pada hari ini iaitu Jumaat, hari yang sangat dirahmati Allah,” ujarnya.


ni keratan dari akhbar utusan, sila klik sini


aduh...nak menipu pun bia la berpada..
ni tak reti menipu langsung..

1 ogos wish selamat bertanding pada dsai
15 ogos cakap tak tau dsai nak bertanding..

p/s=nape ek????????

No comments: