Saturday, October 11, 2008

pendrive n hardrive milik ku


p/s=sume ni lah pendrive n hardrive yang bi gunekan skank..alhamdulillah sumeye elok lg termasuk yang dah tak de 'baju' tu...huhu..

6 comments:

SYARIENARIFEN said...

LORHH ASAL LA BUGILKAN DIE...
SIAN DIE...

BukiTiLMu ( BI ) said...

ekeke..

saje suke2..

die terbuka sendiri,dour tak wat pape pun..

haha..

snm said...

salam BI
ganas gile BI smpi xde baju pendrive tu :p

BukiTiLMu ( BI ) said...

huhu..

pncrive tu yg ganaz smpai nak bukak baju..

tak malu yer pndrive..

hehe..

walupun 256mb je tp ms bi beli du mahal gile tu..rm160 ms tu..

huhu...

skank da tak de jual pun...

syg sgt kat pndrive tu...

snm said...

betul la BI..dlu pendrive mahal gile..mcm saya beli mp3 tu..256mb rege rm200++..mp3 tu dh tamat riwayat pun..skrg blh dpt 2gb x smpi rm100 pun kan?

BukiTiLMu ( BI ) said...

a ah..

tul tu..

tu la..

dlu sume mhl gile..

brg komputer sume cmtu..cmtu je la pun diorg nak cri keuntungan..

;)
jenama pe snm beli dlu?